Veelgestelde vragen

Wat kost BEEGO?

Je kan al bij BEEGO terecht vanaf een half uur. Voor een half uur betaal je 19 euro. Daarbij komt een verplaatsingsvergoeding voor de student van 3 euro. De betaling gebeurt veilig en eenvoudig met je bankkaart.

Onze tarieven

Ben je lid bij BEEGO? Dan krijg je niet alleen een korting van 20% op je afspraken maar de betaling gaat nog eenvoudiger via domiciliëring.

Bekijk ons ledenvoordeel

Hoe snel kan er een student komen?

Hoe snel er een student kan komen, hangt af van de regio waar je woont. Ga eens een kijkje nemen op de overzichtskaart en geef je postcode in. Woon je in een donker groene zone, dan krijg je normaal gezien een afspraak binnen de drie dagen. Woon je in een fel groene zone, dan kan het iets langer duren, afhankelijk van de beschikbaarheid van de student in jouw regio.

Woon je in een witte zone, dan kan je wel een afspraak maken van op afstand. Dit wil zeggen dat de student je zal opbellen en indien nodig je toestel zal overnemen met Teamviewer.

Hoe maak ik een afspraak?

Je kan een afspraak maken ons contactformulier in te vullen op onze website. Wij bellen je dan terug. Je kan dit contactformulier vinden door op onderstaande knop ‘maak een afspraak’ te klikken. Tijdens kantooruren kan je bellen naar 078 485 400. Bel je buiten de kantooruren van BEEGO? Spreek dan even een bericht met je naam, probleem en postcode, en dan bellen wij je terug!

Maak een afspraak

Waarom krijg ik geen exact aankomstuur dat de student zal langskomen?

Onze studenten komen steeds aan in een tijdspanne van 2 uur. We weten immers niet exact wanneer de student bij zijn vorige klant vertrekt. Bij het maken van de afspraak krijg je een bevestigingsmail met daarin de tijdspanne waartussen de student zal aankomen en een foto van de student zodat je weet wie je kan verwachten. Ben je de eerste klant van de student die dag, dan komt de student uiteraard al op het startuur langs.

Hoe lang kan een student blijven?

Een student blijft voor één opdracht maximum 2 uur. Is er veel werk? Dan kan je steeds twee opeenvolgende tijdsloten reserveren en dan kan de student een halve dat blijven. Is dit niet genoeg? Dan maken we graag een vervolgafspraak.

Wat als ik toch niet thuis ben?

Heb je een afspraak gemaakt maar kan je toch niet? Verwittig ons dan zo snel mogelijk. Als je dat meer dan 24u voor je afspraak doet, kan dat volledig kosteloos. Zeg je je afspraak minder dan 24u op voorhand af, dan rekenen wij een half uur aan zodat wij de student kunnen betalen voor de tijd die ze vrij hielden.

Kan ik ook afspraken maken zonder dat ik lid ben?

Ja, je kan bij BEEGO ook afspraken maken zonder dat je lid bent. Als lid krijg je wel enkele voordelen. Je krijgt 20% korting op je afspraken en kan gratis naar onze (online) groepslessen komen.

Bekijk ons ledenvoordeel

Hoe kan ik lid worden bij BEEGO?

Lid worden bij BEEGO is heel eenvoudig. Er zijn twee manieren waarom je lid kan worden:

  1. Bij je eerste afspraak zeg je de student dat je graag lid wil worden. Die schrijft je dan in.
  2. Via de website kan je je ook registreren als lid. Vul gewoon het lidmaatschapformulier in.
Word nu lid

Hoe verloopt de betaling?

De betaling verloopt eenvoudig en veilig met de bankkaart. Alle studenten hebben een betaalterminal bij waarmee je veilig met elke kaart kan betalen. Betaal je liever met een QR-code, dan kan dat ook!

Ben je lid bij BEEGO? Dan is het nog makkelijker, via SEPA domiciliëring.

Cash betalen gaat niet. 

Wat als ik in een regio woon waar geen BEEGO studenten aan huis komen?

Als je in een regio woont waar BEEGO niet actief is, zijn er enkele dingen die je kan doen:

  1. Hulp op afstand: De studenten kunnen via teamviewer je computer op afstand bedienen en terwijl alle uitleg geven via de telefoon. Handig toch?
  2. Inschrijven op de nieuwsbrief. Schrijf je gerust in op de nieuwsbrief, als er nieuwe regio’s beschikbaar worden, laten wij je zeker iets weten!

Waarvoor kan ik BEEGO inschakelen?

Onze BEEGO studenten zijn specialisten in zowat alles wat digitaal is. Dit kan gaan over uitleg over je smartphone maar ook over een slimme deurbel bijvoorbeeld. Heb je een complexer probleem met je computer of e-mail? Windows, Apple, Android of Linux is geen probleem, onze studenten weten er raad mee! We selecteren steeds de geschikte student op maat van jouw vraag.

Toestellen open vijzen of defecte toestellen vervangen doen we niet. We lossen dus alle software problemen op. Voor hardware problemen geven we wel advies over wat de meest efficiënte oplossing is.

Hoe kan ik BEEGO student worden?

Iedereen met een studentenstatuut dat in een IT richting studeert of die voldoende kennis heeft van informatica kan werken als BEEGO student. Je kan jezelf aanmelden via onze website en wij bekijken dan je sollicitatie. Ben je de juiste match, dan nodigen we je uit voor een gesprek.

Solliciteer nu

Hoe werkt een afspraak van op afstand?

Bij een afspraak op afstand zal de student je telefonisch opbellen. Indien nodig zal de student je toestel overnemen met het programma TeamViewer. Het is handig als je TeamViewer op voorhand al installeerde op je computer, smartphone of tablet. Zo kan de student je sneller verder helpen. In de volgende knoppen vind je twee tips hoe je TeamViewer kan installeren. Deze vind je ook terug in de bevestigingsmail van de afspraak.

TeamViewer op je tablet of smartphone
TeamViewer op je computer

Wil je op de hoogte blijven van Beego?

Inschrijven

Je kan op elk moment uitschrijven. We sturen zeker niet te veel e-mails 😉