Veelgestelde vragen

Wat kost BEEGO?

Je kan al bij BEEGO terecht vanaf een half uur. Voor een half uur betaal je 19 euro. Daarbij komt een verplaatsingsvergoeding voor de student van 3 euro. De betaling gebeurt veilig en eenvoudig met je bankkaart.

Onze tarieven

Ben je lid bij BEEGO? Dan krijg je niet alleen een korting van 20% op je afspraken maar de betaling gaat nog eenvoudiger via domiciliëring.

Bekijk ons ledenvoordeel

Hoe snel kan er een student komen?

Hoe snel er een student kan komen, hangt af van de regio waar je woont. Ga eens een kijkje nemen op de overzichtskaart en geef je postcode in. Woon je in een groene zone, dan krijg je normaal gezien een afspraak binnen de drie dagen. Woon je in een oranje zone, dan kan het iets langer duren, afhankelijk van de beschikbaarheid van de student in jouw regio.

Woon je in een witte zone, dan zijn we nog niet actief in je regio. Je kan je inschrijven op de nieuwsbrief en wij laten het je weten als we actief worden in jouw regio.

Hoe maak ik een afspraak?

Je kan een afspraak maken door te bellen naar 078 485 400 of door het contactformulier in te vullen op onze website. Dan bellen wij je terug. Bel je buiten de kantooruren van BEEGO? Spreek dan even een bericht met je naam, probleem en postcode, en dan bellen wij je terug!

Maak een afspraak

Waarom krijg ik geen exact aankomstuur dat de student zal langskomen?

Onze studenten komen steeds aan in een tijdspanne van 2 uur. We weten immers niet exact wanneer de student bij zijn vorige opdracht vertrekt. Bij het maken van een afpsraak krijg je een duidelijk overzicht tussen welke 2 uren de student gaat aankomen. Sta je als eerste opdracht van die dag, dan komt de student uiteraard al op het startuur langs.

Hoe lang kan een student blijven?

Een student blijft voor één opdracht maximum 2 uur, want anders lopen de opdrachten voor de andere klanten nadien in de war. Heb je een grote opdracht? Dan kunnen we steeds twee tijdslots reserveren en dan kan de student een halve dag blijven. Is dat nog niet genoeg? Dan maken we graag een vervolgafspraak.

Wat als ik toch niet thuis ben?

Heb je een afspraak gemaakt maar kan je toch niet? Verwittig ons dan zo snel mogelijk. Als je dat binnen de 24u voor je afspraak doet, kan dat volledig kosteloos. Zeg je je afspraak minder dan 24u op voorhand af, dan rekenen wij een half uur aan zodat wij de student kunnen betalen voor de tijd die ze vrij hielden.

Kan ik ook afspraken maken zonder dat ik lid ben?

Ja, je kan bij BEEGO ook afspraken maken zonder dat je lid bent. Als lid krijg je wel enkele voorbeelden. Je krijgt 20% korting op je afspraken en kan gratis naar onze groepslessen komen.

Hoe verloopt de betaling?

De betaling verloopt eenvoudig en veilig met de bankkaart. Alle studenten hebben een betaalterminal bij waarmee je veilig met elke kaart kan betalen. 

Ben je lid bij BEEGO? Dan is het nog makkelijker, via SEPA domiciliëring.

Cash betalen gaat niet. 

Wat als ik in een regio woon waar geen BEEGO studenten aan huis komen?

Als je in een regio woont waar BEEGO niet actief is, zijn er enkele dingen die je kan doen:

  1. Hulp op afstand: De studenten kunnen via teamviewer je computer op afstand bedienen en terwijl alle uitleg geven via de telefoon. Handig toch?
  2. Een afspraak maken voor in een hotspot. BEEGO heeft enkele hotspots waar wij je ook kunnen verder helpen. Als we niet naar jou thuis kunnen komen, kan je een afspraak maken op één van deze plekken en alsnog geholpen worden. Ontdek hier waar we kunnen langskomen. Let wel op, we kunnen je hier alleen helpen met mobiele apparaten zoals een smartphone en een laptop.
  3. Inschrijven op de nieuwsbrief. Schrijf je gerust in op de nieuwsbrief, als er nieuwe regio’s beschikbaar worden, laten wij je zeker iets weten!

Waarvoor kan ik BEEGO inschakelen?

Onze BEEGO studenten zijn specialisten in zowat alles wat digitaal is. Dit kan gaan over uitleg over je smartphone maar ook over een slimme deurbel bijvoorbeeld. Heb je een complexer probleem met je computer of e-mail? Windows, Apple, Android of Linux is geen probleem, onze studenten weten er raad mee! We selecteren steeds de geschikte student op maat van jouw vraag.

Toestellen open vijzen of defecte toestellen vervangen doen we niet. We lossen dus alle software problemen op. Voor hardware problemen geven we wel advies wat de meest efficiënte oplossing is.

Wat zijn hotspots?

Komt BEEGO niet in jouw regio? Dan kan je een afspraak maken in één van onze hotspots. Op de moment van de afspraak komen dan zowel jij als de student naar de hotspot en helpen wij je daar verder. Let wel op, we kunnen je hier alleen helpen met mobiele apparaten zoals een laptop of een smartphone.

Onze hotspots